Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er iets kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op de garantie. Wettelijk ben je verplicht een gebrek binnen twee maanden na constatering bij ons te melden. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze dienstverlening. Wij vragen je vriendelijk om de klacht gedetailleerd per mail naar info@dekleinelama.nl aan ons kenbaar te maken. Wij zullen de klacht binnen 7 dagen in behandeling nemen en proberen de klacht naar ieders tevredenheid af te handelen. Als we meer tijd nodig hebben om inhoudelijk op de klacht te kunnen reageren, dan word je hierover geïnformeerd.

Als we niet samen tot een oplossing kunnen komen, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.