Invitation To Imagine

Toont alle 17 resultaten

Invitation To Imagine

Invitation To Imagine begint allemaal bij kersverse mama Julie. Net bevallen van haar dochter Emma, begon ze haar blog ‘Emma Owl’ genaamd. Ze vond het heerlijk om alle mama-dochter ontdekkingen samen te ondernemen en delen. Al snel kwam broertje Dyln erbij. Tijdens deze jaren groeide de liefde van Julie voor spelmateriaal voor jonge kinderen, en de kracht van het spel.

Door haar vele jaren die ze gewerkt heeft in verschillende marketingrollen bij internationale bedrijven, groeide haar kennis van zakendoen. Wat er nodig is om een gezond bedrijf te hebben en runnen. Maar daarnaast om ook een goed bedrijf te zijn die duurzame keuzes maakt.

Geboorte Invitation To Imagine

Julie is er van overtuigd dat ze een hybride is. Half zakenvrouw, half kunstdocent met een specificatie in de vroege leefjaren van een kind. Ze besloot om aan beide kanten gehoor te geven en zo is dit merk geboren.

Het is wel duidelijk voor Julie dat de jonge kinderen van tegenwoordig de prikkels van een prestatiemaatschappij flink binnenkrijgen. Kinderen zoeken om die reden graag naar andere prikkels. Tegelijk is het voor veel kinderen ook lastig om zelf tot een goed fantasiespel te komen.

Invitation To Imagine is een thuis voor die dingen. Met eigen producten die natuurlijk en duurzaam zijn. Items waarbij kinderen kunnen ontprikkelen maar waar ze ook hun fantasie in spel kunnen laten groeien. Of voeden!

Dutch Dough en meer

Invitation To Imagine is ook thuis van Dutch Dough. Duurzame gifvrije klei wat op kleine schaal met alleen maar natuurlijke producten wordt gemaakt. Met vaste toppers, en tijdelijke bijzondere items. Naast de klei is er ook plek voor andere sensory play items: speelerwten en speelrijst. Alles duurzaam, gifvrij gemaakt en verpakt!

Alle items zijn verpakt in ecologische verpakkingen. Er wordt grote zorg gedragen dat al het eenmalige plastic niet gebruikt wordt. Met elke order die ze ontvangen, doneren ze 0,50 cent aan Right to Play. Een organisatie die zich ook sterk maakt voor ‘The power of play’, de kracht van spel.

 

De waardering van www.dekleinelama.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.7/10 gebaseerd op 3814 reviews.